Ο μαθητής ερωτεύεται τον δάσκαλο, επειδή ο δάσκαλος είναι ερωτευμένος με αυτό που διδάσκει. Έτσι ερωτευτήκαμε προχθές την Πέμπτη 27 Απρίλη τον Μανόλη Κορρέ κατά την επίσκεψη του στη Χαριλάου Τρικούπη. Με ένα κρεσέντο ρυθμολογίας επίπλου και ιστορίας αρχιτεκτονικής, ο σπουδαίος αρχιτέκτονας και γλυκύτατος άνθρωπος, μας ταξίδεψε επί τρεις και πλέον ώρες από την εμφάνιση της καρέκλας στην ανατολική Μεσόγειο μέχρι τα σημερινά αρχιτεκτονικά τρολ.
Απάντησε σε όλα, αμφισβητώντας την τεχνική πρωτοκαθεδρία του Παρθενώνα και τονίζοντας την παγκόσμια πρωτοκαθεδρία του ως φορέα των ιδεών που βρίσκονται πίσω από την τεχνική.
Μας απάντησε σε ερωτήματα όπως για τη στέγη του Παρθενώνα, το σχέδιο στην αρχαιότητα, για την πλάνη της τελειότητας και σε κάποιες περιπτώσεις προέκτεινε τα “γιατί” μας ως απάντηση αφήνοντας μας άναυδους.
Καταιγιστικός, αστείρευτος, ακούραστος, σεμνός, επιστημονικός, φιλοσοφημένος, απλός, καλός συνομιλητής μας μίλησε για τους μύθους και την πραγματικότητα, για το φαντασιακό της κάθε εποχής και το πώς επηρεάζει την αρχιτεκτονική και την ρυθμολογία του επίπλου και των κατασκευών.
Τον απολαύσαμε ακόμη και αν κάπου διαφωνήσαμε μαζί του.
Η επίσκεψη του Μανόλη Κορρέ, πέρα από τον πλούτο γνώσεων, μας έδωσε μια επιβεβαίωση της διδασκαλίας μας ενισχύοντας την σημασία του εγχειρήματος του ATHENS SCHOOL
Φωτογραφίες: Garaganis Vasilis
Στιγμιότυπα από το πατάρι της Χαριλάου Τρικούπη όπου πάνω από τριάντα μαθητές και μαθήτριες του τομέα τεχνικής στριμωχτήκαμε κατά την επίσκεψη του Μανόλη Κορρέ.